Despre Aplicatie
Civic Hub App
Platforma CivicHub este o premiera absoluta la nivel national!




Institutii & IMM
Aplicația permite utilizarea cu succes a unui număr extrem de mare de chestionare, care conțin întrebări cu două variante de răspuns, întrebări cu variante multiple de răspuns, seturi de întrebări, precum și combinații între acestea. CivicHub poate fi utilizat simultan de un număr nelimitat de persoane, care folosesc dispozitive Android sau dispozitive iOS (Apple).

iOS & Android
Despre Aplicatie
CivicHub poate fi utilizat simultan de un număr foarte mare de persoane, care folosesc dispozitive Android sau dispozitive iOS (Apple), performanța fiind garantată de utiliarea tehnologiilor de containere (Kubernetes) și a microserviciilor.
- Aplicatia pentru consultarea cetatenilor poate fi descarcata de pe internet pe telefonul mobil;
- Aplicatia se va instala foarte usor si va permite la prima accesare alegerea unui user name si parola impreuna cu definirea profilului de utilizator cu date personale: nume, prenume, adresa din buletin, seria si numarul buletinului, CNP, etc.
- Datele vor putea fi stocate in baza autorizarii deja existente de furnizor de date cu caracter personal;
- Aplicatia va furniza o lista cu intrebari active al caror termen de raspuns nu s-a incheiat. Lista va contine urmatoarele informatii: user care a postat intrebarea, detalii despre intrebare, numarul de utilizatori care au citit intrebarea, numarul de utilizatori care au avut comentarii, numar de votanti, termen limita de vot, data lansarii intrebarii etc.
- Detaliul unei linii din lista va permite vizualizarea intregii intrebari, vizualizarea de informatii sub forma de link sau de documente atasate;
- Cetateanul are posibilitatea sa vada comentariile altor useri, user-ii activi in acel moment, sa adauge un comentariu si sa voteze (da, nu, nu vreau sa raspund);
- O intrebare care a depasit termenul de vot nu mai poate fi votata si nici comentata insa poate fi vizualizata de utilizatori;
- Modul administrare si postare a intrebarilor este disponibil doar administratorilor de aplicatie, in prima faza user-ii neavand posibilitatea sa propuna teme de dezbatere;
- Clientul de pe telefon va avea functionalitatea de impingere (push) a intrebarilor ca si mesaje pentru utilizatorul o data conectat;
Modul Dispecerat
Un modul ce ofera facilitati de raportare a incidentelor prin intermediul aplicatiei Civic Hub
- Aplicatia ofera o gama larga de functionalitati legate de raportarea incidentelor referitoare la elemente din domeniul public care afecteaza comunitatea.
- Sistemul este compus dintr-o o aplicatie web, map-centrica destinata operatiunilor de back-office si dispecerat, cat si o aplicatie mobila integrata, dezvoltata pe platformele Android si iOS, destinata echipelor de lucru in teren. Aceasta aplicatie asigura facilitati de management al sarcinilor atribuite fiecarei echipe in parte, facilitati de identificare a echipamentelor de care sunt legate sarcinile primite, posibilitatea de a captura imagini legate de incident si de a identifica locatia precisa cu ajutorul GPS-ului, evidenta pasilor urmati in rezolvarea incidentului si a materialelor utilizate in acest scop. Incidentele pot fi preluate atat din platforma mobila cat si din alte surse uzuale de comunicare (telefonic, prin SMS, prin email) si sa poata fi localizate pe harta. De asemenea sistemul ofera localizarea pe harta a echipelor de interventie ale clientului, pentru facilitarea operatiunilor efectuate de dispeceri in vederea alocarii incidentelor pentru rezolvare.
- Aplicatia ruleaza in mediu de tip cloud, prin intermediul containerelor de tip Kubernetes.
- Aplicatia trebuie sa aiba un punct de intrare central, care leaga platforma mobila si din care se pot distribui datele intre mai multe instante, conform criteriilor de categorisire a incidentelor. Estimam ca vor exista zone de clienti publici care vor dori sa aiba instantele proprii din cauza necesitatilor de confidentialitate legate de procesele interne executate in vederea rezolvarii incidentelor raportate.
- O parte accesibila prin intermediul browserelor web, care va fi utilizata intr-un mediu de tip back-office de catre institutiile responsabile de rezolvarea incidentelor raportate.
- O parte mobila, care ofera functionalitatile necesare echipelor de teren insarcinate cu efectuarea operatiunilor fizice necesare rezolvarii. Aceste functionalitati includ si evidenta sarcinilor alocate echipei de lucru, localizarea acesteia prin intermediul GPS, facilitarea navigatiei pana la locul interventiei, posibilitatea de a vizualiza si captura imagini legate de incident si/sau echipamentul asociat.
Functionalitati Dashboard
Aplicatie Web
Aplicatie Mobila
Aplicatie Web
- Ruleaza in containere de tip Kubernetes
- Foloseste baza de date in cluster
- Punct de intrare central, de unde datele pot fi distribuite catre anumite instante in functie de anumite criterii (tipul incidentului raportat, zona, etc.)
- Permite managementul clientilor, cu restrictionarea accesului acestora la anumite zone pe harta cat si la datele clientilor subordonati
- Preluare incidente din diferite surse, inclusiv platforma mobila Merlin, aplicatia mobila proprie destinata echipelor de interventie, telefonic, prin email, prin SMS
- Notificari pe diverse canale a partilor interesate de starea incidentului raportat: SMS, email, platforma mobila Merlin, telefonic – in functie de mediul raportarii si optiunea persoanelor care au facut raportarea.
- Contorizare notificari de stare si sa afiseze incidentele pentru care nu au fost facute toate comunicarile, pentru ca operatorii sa poata face pasii necesari pentru efectuarea comunicarilor
- Interfata de lucru cu harta GIS pentru preluarea facila a raportarilor. Aceasta interfata contine un modul de cautare rapida dupa localitate / adresa, pentru a permite operatorului pozitionarea unui incident cu un simplu click pe harta
- Interfata de lucru cu harta GIS pentru dispeceri, in care sa se poata vizualiza pozitiile incidentelor, ale echipelor de interventie din zona respectiva aflate in responsabilitatea clientului. La selectia unui incident aplicatia arata distantele echipelor de interventie fata de incidentul respectiv si incarcarea acestora, pentru a facilita decizia asignarii la o echipa in vederea rezolvarii.
- Interfata de lucru cu harta GIS pentru membrii echipelor de interventie, in care acestia sa-si poata vizualiza incidentele asignate sau rezolvate laolalta cu pozitionarea acestora
- Permite managementul sarcinilor asignate echipelor de interventie
- Dashboard si rapoarte
- Numar de incidente pe interval, in functie de diverse criterii (zona, institutie, tip de incident, punct de lucru, compartiment)
- Evolutia numarului de incidente pe sub-intervale ale unei intinderi de timp, in functie de diverse criterii (zona, institutie, tip de incident, punct de lucru, compartiment)
- Durate de rezolvare (pe tip de incident, pe tip de asset, pe institutie, pe zona, pe echipa de interventie, comparativ)
- Harti tematice & densitatea incidentelor de un anumit tip
- Durata de rezolvare
- Acoperirea necesarului de forta de lucru pentru interventie pe tipuri de incidente si zone si eficienta echipelor de interventie pe zone.
Aplicatie Mobila
- Versiune Android si iOS
- Prezinta lista sarcinilor alocate echipei de interventie la care este asignat userul logat
- Permite adaugarea de incidente direct din aplicatie, aceasta fiind o situatie des intalnita in domeniul public
- Incarcare de imagini la un incident creat sau asignat, fie din depozitul disponibil pe dispozitivul mobil, fie prin capturarea lor direct din interfata aplicatiei
- Vizualizare imaginilor asociate unui incident
- Localizarea prin intermediul GPS-ului dispozitivului mobil
- Declararea tuturor pasilor efectuati in vederea rezolvarii incidentului, in vederea stabilirii duratei interventiei
- Posibilitatea de a declina justificat sarcina primita, datorita lipsei echipamentului sau pregatirii adecvate necesare in vederea rezolvarii
- Notificari legate de asignarea incidentelor
- Adaugare si vizualizare de comentarii legate de un incident asignat sau de un asset regasit in sistem